Valóban Lassítható az Öregedés Rendszeres Sportolással ?

sport,öregedés

A séta egy virágos parkban vagy a nordic walking a hegyi ösvényeken is alkalmas lehet az öregedés lassítására valamint, hogy jobban érezzük magunkat a bőrünkben 50 felett is.

Ezeken kívül más olyan sport is segítheti a jobb közérzetünk fentartását, mint például az úszás egy hullámzó tengerben vagy tóban, futás egy lankákkal teli dombságon vagy kerékpározás a hitvesünkkel az arra kijelölt kerékpárúton a balesetek elkerülése végett.

Tudományosan is bebizonyított tény, hogy a rendszeres sport javítja a vérkeringést, remek depresszió ellen és jótékony hatással van az immunrendszerünkre bármilyen korúak is vagyunk !

Tehát a rendszeres testmozgás nem korhoz és időhöz kötött.

Alakítson ki önmagának egy folytonosan követhető mozgástervet és maradjon fitt idősebb korában is az Életmód50 segítségével !

Hiszen tudja a sportolás szórakoztató időtöltés is egyben !

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s